Restaurant Flammen – General Manager til Flammen i Kolding

Vil du være en del af en succesfuld dansk familieejet restaurantkæde med stærke værdier og et unikt koncept efter opskriften: En velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

Har du ledelseserfaring fra restaurations- eller detailhandelsbranchen, og er du ambitiøs og selvstændig, er det sikkert dig, vi søger som øverste ansvarlig for Flammens allerførste restaurant med ca. 40 medarbejdere. Med branchens vel nok bedste bonusordning uden loft, er du igennem skabelsen af en god bundlinje i restauranten selv med til at bestemme din løn.
 

Jobbet

Som General Manager er du overordnet ansvarlig for at skabe vækst i restauranten. Både forretningsmæssigt og menneskeligt. Du har ansvaret for at levere værtskab i verdensklasse og sikre topkvalitet i buffeten.

Det vil være din opgave at sikre, at personalet er motiveret til hver dag at leve op til Flammens koncept: At skabe et hyggeligt sted for alle, med noget for enhver smag. Ledelsesmæssigt går du forrest i rejsen mod at skabe Danmarks bedste arbejdsplads.

Dine væsentligste opgaver bliver:

  • At sikre gode gæsteoplevelser hver gang
  • At motivere og udviklie dine medarbejdere
  • At kvalitetssikre konceptet og restauranten som helhed
  • At opnå indtjenings- og omkostningsbudgetterne
  • At sikre, at procedurer og arbejdsgange er optimale
  • Daglige driftsopgaver som vagtplanlægning, bookingopsætning, leverandørkontakt m.v.
     

Personen

Du har oparbejdet et solidt kendskab til de værdiskabende mekanismer inden for kundeservice og drift, der kendetegner en veldrevet restaurant.
Du evner at tænke både strategisk og taktisk, og samtidig er du en pragmatisk hands-on person, der mestrer eksekvering og struktur i din tilgang. 
Du er ambitiøs med en positiv livsindstilling og trives bedst i en organisation, hvor ambitiøse mål og performance præger kulturen. 

Det forventes, at du:

  • Sikrer varme og hyggelige gæsteoplevelser gennem tilfredse og engagerede medarbejdere.
  • Har lyst til at gå forrest og være en del af driften.
  • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
  • Varetager den daglige drift med øje for gæster og drift
  • Er smilende og opmuntrende
  • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
  • Har faglig stolthed og følger arbejdsopgaverne til dørs
  • Evner at samarbejde på tværs
  • Har forståelse for almen IT og systemer
     

Dine muligheder

Du bliver en del af en passioneret dansk virksomhed, hvor du vil få direkte indflydelse på resultaterne og herigennem din egen indtjening, og du får i høj grad frihed til at præge din egen stilling.

Du bliver en del af en flad organisation med et uformelt arbejdsmiljø.

Derudover tilbyder Flammen:

  • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
  • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
  • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
  • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens
  • En gagepakke med fast løn, pension og sundhedsordning. Hertil en attraktiv bonusordning
     

Ansøgning

Flammen samarbejder med GML-HR om denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Partner hos GML-HR Hanne Puggaard på telefon 4035 6931 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt. Søg stillingen ved at klikke på "Søg stillingen" knappen. Ansøgninger behandles løbende.

Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der består af forældrene Ketty og Flemming og børnene Martin og Kristina. Den første Flammen restaurant åbnede i 2009 i Kolding. I dag er der 16 restauranter i kæden. Flammen er især kendt for sin buffet med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat. Læs mere på www.restaurant-flammen.dk 

Se flere ledige stillinger

Gå til oversigten her

Opret din profil i vores CV-database

Upload CV

Besøg også - GML-HR